fbpx

6 Minuten Training Voor een Betere Slaap

Training Voor een Betere Slaap

Posted On 19/10/2019

Dit is een minitraining voor beginners die is ontworpen om je hartslag net voldoende te verhogen, te definiëren en bloedcirculatie te bevorderen zodat je je hoofd op je kussen kunt leggen en meteen in slaap valt!

Deze training voor een betere slaap gebruikt jouw eigen lichaamsgewicht om zes bewegingen uit te voeren. Het enige dat je nodig hebt, is enige toewijding en vastberadenheid om deze training elke nacht, 365 dagen per jaar uit te voeren.

Dit is absoluut mogelijk omdat deze routine slechts 6 minuten duurt, inclusief rusttijden!

Benodigde apparatuur: intervaltimer (gratis app-download) en yogamat

Wat te doen:

  • Voer elke oefening 45 seconden uit met een rust van 15 seconden ertussen.
  • Bekijk de onderstaande video’s voor de juiste houding.
  • Doe deze routine vlak voordat je gaat slapen – het kan zelfs in je pyjama worden gedaan!

Oefeningen:

  1. Jumping Jacks
  2. Knie Pushups
  3. Hoge knieën
  4. Lichaamsgewicht squats
  5. Vierkante sprongen
  6. Op de vloer fietsen

Jumping Jacks

Knie Pushups

Hoge knieën

Lichaamsgewicht squats

Vierkante sprongen

Op de vloer fietsen

Als je meer wil weten hoe jij ook een fit lichaam kunt krijgen dan bevel ik je deze website aan om na te kijken.

 

Gerelateerd:  Waarom is Magnesium Goed en Waarom Hebben Wij Magnesium Nodig?

Auteur Lily Cullens

Lilly Cullens is de initiatiefnemer en het gezicht van de Slank-Dieet. Na lange strijd heeft zij geleerd dat gezond leven niet vanzelfsprekend is en dat je zelf iets moet doen voor je goede gezondheid.

Related Posts

7 Bewezen Voordelen van de Braziliaanse Noten (Paranoten)

7 Bewezen Voordelen van de Braziliaanse Noten (Paranoten)

Paranoten of Braziliaanse noten zijn voedingskrachtcentrales en bieden gezonde vetten, antioxidanten, vitamines en mineralen. Ze bevatten vooral veel selenium, een mineraal met krachtige en gezonde eigenschappen. Het eten van paranoten kan ontstekingen verminderen, de hersenfunctie ondersteunen en je schildklierfunctie en hartgezondheid verbeteren. Om te voorkomen dat je te veel selenium consumeert, beperkt je je inname tot één tot drie paranoten per dag.

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Pin It on Pinterest

Share This
%d bloggers liken dit: