6 Minuten Training Voor een Betere Slaap

door | okt 19, 2019 | Gezondheid | 0 Reacties

Spread the love

Dit is een minitraining voor beginners die is ontworpen om je hartslag net voldoende te verhogen, te definiëren en bloedcirculatie te bevorderen zodat je je hoofd op je kussen kunt leggen en meteen in slaap valt!

Deze training voor een betere slaap gebruikt jouw eigen lichaamsgewicht om zes bewegingen uit te voeren. Het enige dat je nodig hebt, is enige toewijding en vastberadenheid om deze training elke nacht, 365 dagen per jaar uit te voeren.

Dit is absoluut mogelijk omdat deze routine slechts 6 minuten duurt, inclusief rusttijden!

Benodigde apparatuur: intervaltimer (gratis app-download) en yogamat

Wat te doen:

  • Voer elke oefening 45 seconden uit met een rust van 15 seconden ertussen.
  • Bekijk de onderstaande video’s voor de juiste houding.
  • Doe deze routine vlak voordat je gaat slapen – het kan zelfs in je pyjama worden gedaan!

Oefeningen:

  1. Jumping Jacks
  2. Knie Pushups
  3. Hoge knieën
  4. Lichaamsgewicht squats
  5. Vierkante sprongen
  6. Op de vloer fietsen

Jumping Jacks

https://youtu.be/dmYwZH_BNd0

Knie Pushups

Hoge knieën

Lichaamsgewicht squats

https://youtu.be/p3g4wAsu0R4

Vierkante sprongen

Op de vloer fietsen

Als je meer wil weten hoe jij ook een fit lichaam kunt krijgen dan bevel ik je deze website aan om na te kijken.

 

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Volg Ons

BREINBOOST

Related Posts: