6 Minuten Training Voor een Betere Slaap

Training Voor een Betere Slaap

Posted On 19/10/2019

Dit is een minitraining voor beginners die is ontworpen om je hartslag net voldoende te verhogen, te definiëren en bloedcirculatie te bevorderen zodat je je hoofd op je kussen kunt leggen en meteen in slaap valt!

Deze training voor een betere slaap gebruikt jouw eigen lichaamsgewicht om zes bewegingen uit te voeren. Het enige dat je nodig hebt, is enige toewijding en vastberadenheid om deze training elke nacht, 365 dagen per jaar uit te voeren.

Dit is absoluut mogelijk omdat deze routine slechts 6 minuten duurt, inclusief rusttijden!

Benodigde apparatuur: intervaltimer (gratis app-download) en yogamat

Wat te doen:

  • Voer elke oefening 45 seconden uit met een rust van 15 seconden ertussen.
  • Bekijk de onderstaande video’s voor de juiste houding.
  • Doe deze routine vlak voordat je gaat slapen – het kan zelfs in je pyjama worden gedaan!

Oefeningen:

  1. Jumping Jacks
  2. Knie Pushups
  3. Hoge knieën
  4. Lichaamsgewicht squats
  5. Vierkante sprongen
  6. Op de vloer fietsen

Jumping Jacks

Knie Pushups

Hoge knieën

Lichaamsgewicht squats

Vierkante sprongen

Op de vloer fietsen

Als je meer wil weten hoe jij ook een fit lichaam kunt krijgen dan bevel ik je deze website aan om na te kijken.

 

Auteur Lily Cullens

Lilly Cullens is de initiatiefnemer en het gezicht van de Slank-Dieet. Na lange strijd heeft zij geleerd dat gezond leven niet vanzelfsprekend is en dat je zelf iets moet doen voor je goede gezondheid.

Related Posts

Inzicht in Slapeloosheid en 5 Stappen om Sneller in Slaap te Vallen

Inzicht in Slapeloosheid en 5 Stappen om Sneller in Slaap te Vallen

Slapeloosheid treft op een of ander moment veel mensen. Bijna de helft van de volwassenen maakt in zijn leven een periode van slapeloosheid door. Bij mensen die lijden aan chronische slapeloosheid kan dit maanden of zelfs jaren aanhouden. De oorzaak van slapeloosheid...

10 Gezonde Voedingsmiddelen die Helpen Beter Concentreren + Mind Booster Review

10 Gezonde Voedingsmiddelen die Helpen Beter Concentreren + Mind Booster Review

Je luistert vaak naar het geroezemoes over voedingsmiddelen en voedingssupplementen, en je begint te geloven dat deze voedingsmiddelen alles kunnen, van het verscherpen van de focus tot het verbeteren van geheugen, aandacht spanne en hersenfunctie.

Maar werken ze echt? Het valt niet te ontkennen dat naarmate we ouder worden, ons lichaam samen met ons ouder wordt. Het goede nieuws is dat je je kansen op het behouden van een gezond brein kunt vergroten als je “slimme” voedingsmiddelen en dranken aan je dieet toevoegt. Hieronder kun je 10 voedingsmiddelen die helpen beter concentreren, vinden.

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: