Caloriearm Uit Eten – 6 Tips Hoe Uit te Gaan Eten Tijdens Dieet

caloriearm uit eten

Posted On 01/05/2018

Heb jij jezelf ooit afgevraagd hoe is het mogelijk om af te vallen wanneer het gemiddelde diner bevat meer dan 1000 calorieën? Nou, wees maar niet bang! Caloriearm uit eten gaan is wel mogelijk, je hoeft alleen maar het juiste menu te bestellen.

Hieronder staan ​​6 tips voor een gezond avondeten (terwijl u toch gewoon van uw maaltijd geniet!):

– Let op je drankjes –

caloriearm uit eten restaurantDoor geen alcoholische drank te bestellen, heb je jezelf een aanzienlijk aantal calorieën bespaard. Probeer een ijsthee te drinken, gezoet met een caloriearme zoetstof, een light frisdrank of water met citroen. Je zult blij zijn dat je deed toen je de calorie besparingen overwoog.

– Bestel een Maaltijdsalade-

gezonde maaltijd

Een van de beste manieren om caloriearm uit te gaan eten en toch een lekkere en gezellige avond te hebben is als jij een maaltijdsalade bestelt. Niet alleen zal het je vullen, je neemt ook minder calorieën binnen, maar het geeft je ook een flinke dosis anti-oxidanten die voor je hart gezond zijn.

Zorg ervoor dat je je serveerster vraagt ​​om de croutons en kaas vast te houden die je calorie-inname verder zullen verminderen. Kies ook verstandig je dressing. Vermijd crème-gebaseerde dressings en ga in plaats van voor de azijn gebaseerde dressing. Je hebt ook de mogelijkheid om azijn en olijfolie te gebruiken die voor je hart gezond zijn.

– Bestel geen voorgerecht, tenzij noodzakelijk –

entreeWist u dat sommige voorgerechten meer calorieën en vet bevatten dan het hoofdgerecht? Plus, veel hapjes worden gefrituurd en geserveerd met zware sauzen die bijdragen aan uw inname van verzadigd vet en transvetten en calorieën. Het is geen gezonde manier om je maaltijd te beginnen.

 – Kies The Right Kind of Foods-

gezonde maaltijd

Ga voor geroosterd en gegrild in plaats van gefrituurd. U zult niet alleen calorieën en vet grammen besparen, u zult ook transvetten vermijden die zo vaak voorkomen in gefrituurd voedsel. Overweeg in plaats daarvan om een ​​dubbele bestelling groenten met je voorgerecht te vragen.

Zeer weinig Nederlanders krijgen de 7-9 porties fruit en groenten aanbevolen voor een optimale gezondheid. Bovendien, door het zetmeel te vermijden, vermindert u uw calorie- en koolhydraten inname. Houd ook vast aan sauzen op basis van tomaten in plaats van op basis van room en u geniet van aanzienlijke caloriebesparingen. Tenslotte, vraag de saus om in een apart bakje of aan de zijkant aan uw bord te worden geserveerd, zodat u de hoeveelheid die u eet kunt regelen.

-Eet Niet te Veel-

Tegenwoordig serveren veel restaurants grotere hoeveelheden voedsel dan in het verleden. Als dit het geval is, leg dan een deel van je gerecht aan het begin van de maaltijd apart om mee naar huis te nemen. Als je het van je bord haalt voordat je gaat eten, ben je minder in de verleiding om te veel te eten.

– Zeg “Nee” tegen suikerachtige, vette desserts-

nagerecht

Kies in plaats daarvan voor een dessertselectie met laag vetgehalte of laag koolhydraatgehalte, zoals een low carb cheesecake. Dit zijn verstandige keuzes voor de gezondheidsbewuste eter. Laat je toch toe om de maaltijd met een zoete noot te beëindigen. Als er geen gezonde dessertoptie beschikbaar is, probeer dan een kopje koffie met magere melk om uw verlangen naar iets zoets te verzadigen.

Gerelateerd:  6 Minuten Training Voor een Betere Slaap

De volgende keer dat u uit eten gaat, moet u rekening houden met de bovenstaande tips. Je zult verbaasd zijn hoeveel calorieën je uit je maaltijd kunt halen door gewoon de juiste menu’s te bestellen! Gelukkig gezond eten!

Auteur Lily Cullens

Lilly Cullens is de initiatiefnemer en het gezicht van de Slank-Dieet. Na lange strijd heeft zij geleerd dat gezond leven niet vanzelfsprekend is en dat je zelf iets moet doen voor je goede gezondheid.

Related Posts

7 Bewezen Voordelen van de Braziliaanse Noten (Paranoten)

7 Bewezen Voordelen van de Braziliaanse Noten (Paranoten)

Paranoten of Braziliaanse noten zijn voedingskrachtcentrales en bieden gezonde vetten, antioxidanten, vitamines en mineralen. Ze bevatten vooral veel selenium, een mineraal met krachtige en gezonde eigenschappen. Het eten van paranoten kan ontstekingen verminderen, de hersenfunctie ondersteunen en je schildklierfunctie en hartgezondheid verbeteren. Om te voorkomen dat je te veel selenium consumeert, beperkt je je inname tot één tot drie paranoten per dag.

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Pin It on Pinterest

Share This
%d bloggers liken dit: